marți, 5 octombrie 2010

Deputatul Popoviciu

Ei, bine, da, a ajuns ca Garneata.  Deschid televizorul, il vad. Live, reluare, live, reluare. L-am vazut azi cand jura ca a vazut-o azi in sala pe colega sa care votase pe cand ea nu era in Bucuresti. Sau, in fine, cartela ei votase. Pen'ca nu stiu cine i-a rugat pe parlamentarii care absentau, sa lase cartelele in banci. Dar nimeni nu-si aminteste cine i-a rugat.  Ca or fi fost de la partid, ca or fi fost de la tehnic... Iaca, na. Nu conteaza.
Noroc cu doamna deputat, care a admis ca ea nici nu a trecut azi pe la Parlament ! Dar, deputatul Popoviciu o vazuse. Fusese langa el. " Doamna Mihaela Stoica a fost astazi la Parlament !" a spus pe un ton sigur, apasat, cu mare tupeu, deputatul Popoviciu.

Asa cum sustine ca imaginile de la votul la legea pensiilor nu sunt reale, pentru ca nu apare dansul in ele. El, care era pe undeva, pe sus ... , in costum gri deschis.

2 comentarii:

  1. Am inteles ca Popoviciu are cele mai multe aparitii in talk-show-ri. Intrece toti politicienii, toti ziaristii, toti analistii... Dupa ce se epuizeaza, probabil o sa-l traga pe margine ca pe Hoara. Dar pana atunci il mai suportam putin. L-am vazut si eu cand zicea ca imaginile nu sunt reale, ca nu era el langa nu stiu ce usa, in picioare... :)) Uneori il pufneste si pe el rasul de minciunile pe care le spune. Pedelistii cred cumva ca asta le face bine la imagine? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, aseara nu-mi aminteam numele lui Hoara :))Oricum, Popoviciu pare a fi un mic baronas local in ascensiune. Cel putin, asa judec dupa atitudinea sa de la lansarea cabinetului parlamentar...

    RăspundețiȘtergere